Ik start dit draadje voor iedereen die in de afgelopen 5-6 jaar een Jackson Racing Super Charger heeft gekocht voor hun D-Series. Ik ben mijn zoektocht ernaar meer dan een jaar geleden begonnen en heb de mijne uiteindelijk gekocht via eBay voor ongeveer $ 2.000. Ik heb de afgelopen 20 jaar alle forums doorzocht op zoveel relevante informatie als ik kon, en hoewel er een schat aan geweldige info is, is er heel weinig relevante actuele informatie en zijn veel links dood of zijn afbeeldingen verloren gegaan.
Dus ik wilde een nieuwe discussiedraad starten voor degenen die vandaag daadwerkelijk deze weg op willen gaan.
Vertel me alsjeblieft NIET hoe je turbo goedkoper is en meer vermogen levert en veel beter is dan een SuperCharger. Voel je vrij om dat in een ander draadje te plaatsen.
Dit is wat ik heb gekocht. De alternatorbeugel ontbrak, de FMU die ik toch niet zou gebruiken, en de verschillende slangen en connectoren. Maar de primaire onderdelen waren er allemaal en werden geleverd met de brandstofrail, injectoren, gasklep. Het kwam ook met de onverkrijgbare hoge boost krukaspoelie en de JR 3.4 poelie. Ik wist alleen niet zeker hoeveel ervan van toepassing zou zijn op mijn D16A6. Ik heb toevallig een alternatorbevestiging gekocht van een verkoper op Facebook Marketplace terwijl ik lokaal zocht naar een JRSC voordat ik deze kit van Ebay kocht. Er zaten wat extra onderdelen bij waarvan ik niet zeker wist of ze wel relevant waren voor mijn toepassing.
Fabrieksinstallatiehandleiding
Fabrieks onderdelen
Dit is mijn CRX en info over mijn proces
www.d-series.org
Laten we beginnen met de brochure die nog online te vinden is.
Als je op zoek bent naar een CARB-sticker, zijn deze verkrijgbaar op eBay voor $ 40 + verzendkosten
Zoek naar "Jackson racing supercharger carb legal decal sticker integra gsr rsx civic bb6"
Ik gok dat ze ze hebben afgedrukt omdat de aanbieding altijd zegt dat ze er nog maar 1 hebben.
De E.O.# D-344-10 is de nieuwste.
arb.parts
1320 Performance op ebay heeft wat spanneronderdelen en poelies. Ze hebben meer onderdelen voor B-Series.
California JRSC-eigenaren?
www.d-series.org
Installatie-opmerkingen hier op D-Series
www.d-series.org
www.d-series.org
Installatie-opmerkingen van D-Series (geĂŻnstalleerd op 11 mei 2000)
JRSC voor Noobs
www.d-series.org
MODDING
LHT is terug om de JRSC te modificeren om vloeistofgekoeld te zijn. Op dit moment is de prijs $ 1195 om je spruitstuk en S-buis te modificeren.
www.lhtperformance.com
De informatie van Paterico is waar ik in eerste instantie ben begonnen met het onderzoeken. Hij heeft een schat aan informatie over wat voor hem heeft gewerkt.
www.d-series.org
Revisiesets zijn verkrijgbaar op ebay voor $ 110
Sommige poelies zijn hier en op ebay nog steeds te koop
colorfittings.com
Zeer basaal begrip van de D-serie JRSC-kits. De Sebring-gelabelde waren de allereerste generatie.
www.d-series.org
Zodra ik mijn aankoop had ontvangen, documenteerde ik zorgvuldig wat ik had en wat ik miste. De vorige eigenaar kocht het voor zijn build, maar verkocht de auto en heeft het nooit geĂŻnstalleerd. Dus ik had geen idee van de werkelijke geschiedenis van de blower. De rotoren waren gedeeltelijk gecoat en er zaten wat slijpsporen in de behuizing. Ik maakte de behuizing glad door deze te schuren met 320 grit schuurpapier. Het aluminium is vrij zacht, dus het is niet te hard. Ik gebruikte verschillende gereedschappen om het glad te strijken en te polijsten. Verschillende mensen online noemden dat aceton kan worden gebruikt om de OEM-coating van de rotoren te verwijderen. Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is mijn plan. Ik gebruik een stoomreiniger die ook werkte, maar gewoon heel langzaam.
Ik heb verwijzingen gezien naar dit diagram voor hoe de supercharger wordt geĂŻnstalleerd, maar ik begreep niet hoe de riemen worden geleid. Het diagram aan de linkerkant toont de twee riemen aan de achterkant en de voorkant van de krukaspoelie. Het tweede diagram toont beide riemen op hetzelfde deel van de krukaspoelie. Ik kon geen informatie vinden om dit te verduidelijken.
Dus ik wilde een nieuwe discussiedraad starten voor degenen die vandaag daadwerkelijk deze weg op willen gaan.
Vertel me alsjeblieft NIET hoe je turbo goedkoper is en meer vermogen levert en veel beter is dan een SuperCharger. Voel je vrij om dat in een ander draadje te plaatsen.
Dit is wat ik heb gekocht. De alternatorbeugel ontbrak, de FMU die ik toch niet zou gebruiken, en de verschillende slangen en connectoren. Maar de primaire onderdelen waren er allemaal en werden geleverd met de brandstofrail, injectoren, gasklep. Het kwam ook met de onverkrijgbare hoge boost krukaspoelie en de JR 3.4 poelie. Ik wist alleen niet zeker hoeveel ervan van toepassing zou zijn op mijn D16A6. Ik heb toevallig een alternatorbevestiging gekocht van een verkoper op Facebook Marketplace terwijl ik lokaal zocht naar een JRSC voordat ik deze kit van Ebay kocht. Er zaten wat extra onderdelen bij waarvan ik niet zeker wist of ze wel relevant waren voor mijn toepassing.
Fabrieksinstallatiehandleiding
Fabrieks onderdelen
Dit is mijn CRX en info over mijn proces
My Restored 91 CRX Si
When I was a kid, there were two cars I always wanted to own, a supercharged 1988 Toyota MR2 and a 1991 Honda CRX Si. After 7 years of searching, I finally found the CRX for me on Facebook Marketplace for $4300. I was looking for a clean red one that was unmodified and could use some TLC to...
Laten we beginnen met de brochure die nog online te vinden is.
Als je op zoek bent naar een CARB-sticker, zijn deze verkrijgbaar op eBay voor $ 40 + verzendkosten
Zoek naar "Jackson racing supercharger carb legal decal sticker integra gsr rsx civic bb6"
Ik gok dat ze ze hebben afgedrukt omdat de aanbieding altijd zegt dat ze er nog maar 1 hebben.
De E.O.# D-344-10 is de nieuwste.

Executive Order D-344-10 Jackson Racing
CARB approval executive order D-344-10 validity, vehicle applications, and document download
1320 Performance op ebay heeft wat spanneronderdelen en poelies. Ze hebben meer onderdelen voor B-Series.
California JRSC-eigenaren?

JRSC CRX 91 Si
Hello Guys, New to this site. Well, story is I picked up a CRX si with a JRSC on the car. The car has stock motor, but I noticed that the timing was pulled forward, towards the front of the car, instead of in the middle area, where the distributor usually lines up flush. Anyway, has anyone...
Installatie-opmerkingen hier op D-Series

JRSC Install notes
JRSC Install how-to JRSC Preparation Tools Required: 10mm wrench, gear wrench and ratchet(1/4' and 3/8') 12mm wrench, gear wrench and ratchet(1/4' and 3/8') 14mm wrench, gear wrench and ratchet(1/4' and 3/8') Screwdrivers flat heads and phillips all the sizes you have Needle nose pliers...

JRSC - Install QUesitons
JRSC - Install Questions Wassap Guys, I began working on my JRSC install this weekend and Im kinda stuck right now... I was test fitting the SC itself, and noticed the blower is making contact with the lower parts behind the block like there wasnt enuff space. I couldnt get the SC lined up...
Installatie-opmerkingen van D-Series (geĂŻnstalleerd op 11 mei 2000)
JRSC voor Noobs
Jrsc for noobs
jrsc guys need your input here in picture 1: which hose goes there? in picture 2: what u guys think about the space between the pulley and the chassis? is itnt too close?
MODDING
LHT is terug om de JRSC te modificeren om vloeistofgekoeld te zijn. Op dit moment is de prijs $ 1195 om je spruitstuk en S-buis te modificeren.
LHT Intercooler Manifold | lhtperformance
De informatie van Paterico is waar ik in eerste instantie ben begonnen met het onderzoeken. Hij heeft een schat aan informatie over wat voor hem heeft gewerkt.

Paterico's supercharged D16A6 CRX
Background: I bought this car back in 2008 from a buddy who thought he wanted to do a H swap but quickly grew tired of the project. The car was previously used for Autox events so it already came with quite a few goodies like a JRSC kit, a quaife LSD, a Zdyne ECU, a kamikaze header, and a...
Revisiesets zijn verkrijgbaar op ebay voor $ 110
Sommige poelies zijn hier en op ebay nog steeds te koop
Supercharger Parts | ColorFittings

Zeer basaal begrip van de D-serie JRSC-kits. De Sebring-gelabelde waren de allereerste generatie.

JRSC D16 kit differences?
Hi guys Well i think in my excitement to get my car JRSCd ive overlooked a few bits. To help me sort things out, would anyone in the know, be able to point out the differences between the different D series kits Jackson made. Such as: How many kits did JR do for the D series? What were the...
Zodra ik mijn aankoop had ontvangen, documenteerde ik zorgvuldig wat ik had en wat ik miste. De vorige eigenaar kocht het voor zijn build, maar verkocht de auto en heeft het nooit geĂŻnstalleerd. Dus ik had geen idee van de werkelijke geschiedenis van de blower. De rotoren waren gedeeltelijk gecoat en er zaten wat slijpsporen in de behuizing. Ik maakte de behuizing glad door deze te schuren met 320 grit schuurpapier. Het aluminium is vrij zacht, dus het is niet te hard. Ik gebruikte verschillende gereedschappen om het glad te strijken en te polijsten. Verschillende mensen online noemden dat aceton kan worden gebruikt om de OEM-coating van de rotoren te verwijderen. Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is mijn plan. Ik gebruik een stoomreiniger die ook werkte, maar gewoon heel langzaam.
Ik heb verwijzingen gezien naar dit diagram voor hoe de supercharger wordt geĂŻnstalleerd, maar ik begreep niet hoe de riemen worden geleid. Het diagram aan de linkerkant toont de twee riemen aan de achterkant en de voorkant van de krukaspoelie. Het tweede diagram toont beide riemen op hetzelfde deel van de krukaspoelie. Ik kon geen informatie vinden om dit te verduidelijken.