Honda D Series Forum banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #1
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/81wkfvJLFs0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/81wkfvJLFs0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #3
never really found bicycling that interesting. the one guys Iron Maiden vans are pretty cool though. lol
lol yeah same here but i ride bmx, but i never thought it'll be awesome to ride like that shit lol
 

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #5

·
Premium Member
Ms. Daisy
Joined
·
1,044 Posts
I used to ride bmx but i quit when everybody started bustin on me about my walmart bike and i looked at prices for a "real" one. lol
 

·
Registered
88 ED6
Joined
·
5,511 Posts
Pretty nice! Though, it's seems like just flat-land BMX tricks on road bikes.

As for "illusions" I like this better(the running part), not bike related btw, just, imo, bad ass:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NGdyaDnnrLM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NGdyaDnnrLM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

:)
 

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #9
I used to ride bmx but i quit when everybody started bustin on me about my walmart bike and i looked at prices for a "real" one. lol

in that vid bike gonna cost you from $1500-$5000

lol yeah, i custom my bike and it cost over $900
 

·
Premium Member
Ms. Daisy
Joined
·
1,044 Posts
in that vid bike gonna cost you from $1500-$5000

lol yeah, i custom my bike and it cost over $900
Yeah, while my friend was saving for his custom bike I saved for one too. We ended up having the same amount of money. He got his alum frame with custom everything and I bought an 89 accord lx-i in mint cond. I got my first car at 14 because I decided not to buy a bicycle. lmao
 

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #11
Yeah, while my friend was saving for his custom bike I saved for one too. We ended up having the same amount of money. He got his alum frame with custom everything and I bought an 89 accord lx-i in mint cond. I got my first car at 14 because I decided not to buy a bicycle. lmao
hahahahah
 

·
wheres my money man!!
Joined
·
11,333 Posts
better

i wanna get another bike now :(
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KyW9864AXVk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KyW9864AXVk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 

·
Premium Member
Ms. Daisy
Joined
·
1,044 Posts
i enjoy a good day of city jumping.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hC7N29MUIKs&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hC7N29MUIKs&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 

·
Registered
88 ED6
Joined
·
5,511 Posts
i enjoy a good day of city jumping.

<object width="425" height="344">


<embed src="http://www.youtube.com/v/hC7N29MUIKs&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></object>
<object width="512" height="296"><param name="movie" value="http://www.hulu.com/embed/cQQ2Y3xrX5ug90S8AIzV4Q"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.hulu.com/embed/cQQ2Y3xrX5ug90S8AIzV4Q" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" width="512" height="296"></embed></object>
 

·
Infamous Kanjozoku hatch
Joined
·
4,671 Posts
Discussion Starter #19
better

i wanna get another bike now :(
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KyW9864AXVk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KyW9864AXVk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
oh helll yeah!! olddd movie i dig that movie :TU:
 

·
Registered
Joined
·
495 Posts
Nice, dudes got some quick legs.

Now I contribute:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z19zFlPah-o&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z19zFlPah-o&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 
1 - 20 of 24 Posts
Top