Honda D Series Forum banner

Reaction score
373

Profile posts Latest activity Discussions About

  • Chrisfrom1986 ·
    I don't have personal experience with the legend calipers but from what I understand it should all bolt up. I don't know what brackets they use either. The prelude vtec rotors fit with minimal bending of the dust shield.
    Sammo115 ·
    What do you mean by Security? I can install home security yeah. LOL car wise...I have no idea on how to install a car alarm
    Cali Noob ·
    What, no bagged Accords with huge windsheild stickers dragging sheet metal through the parking lot? lol, I have a ton of work to do to my car and it ain't getting done, not sure what's going to happen this weekend with me, but if I don't have a wrench in my hand for most of it, I'm officially doing it wrong
    Cali Noob ·
    I think the mods may have banned Pat permanently...not sure why. Anyways, "krycheck" kind of shit on the idea of us having a "norcal" chat area, is this the reason why I never see Sammo or Jose on here anymore? Is there a site that is more permissive of regional affiliation that everyone went to?
    Cali Noob ·
    I'm all for it, money is SUPER tight at the moment but I should be back to "just broke" in a week or 2 lol...any insight as to why he would do that? Doesn't make any sense...
    Egwhite ·
    make sure theyre good before you put them on. Push the shaft down with your hand, if its easy and comes back up quick they're blown.

    GL
    Egwhite ·
    Idk OTS. Mine are old so they're off from the current spring rates. I wouldnt recommend going 550 unless you want to be sending in your Koni's for a rebuild soon. 450-500 MAX on Koni SP3's. My buddy is running Koni yellows with race valving struts. They allow a higher spring rate to be ran.
    I believe im at an inch 1/2 at the driver side jack point.
    Still have yet to figure out why i cant raise my car in the front. Im assuming its because of the 3inch tophats along with my spring rate.
    You should be fine & dandy with a spring rate above 350 & get the height you want.
    Egwhite ·
    adjustability is fine.
    Id suggest researching spring rates for your car.
    My buddy has 600lb all the way around with snow tires and it rides better than mine.
    im 1.5 inches lower too but still.
    Spring rate is going to be your biggest determining factor here....
    Sammo115 ·
    Im sure its still going on. Just not alot of updates cause people have to do their own things and stuff. BUT I can call people to see if they are still wanting to do this or not.
    Sammo115 ·
    Yeah, Dont worry. I havent placed it in any type of ad or anything so im sure it will still be here once your ready. I'll go ahead and give you a blow off valve to. Its an OEM DSM bov.
    Sammo115 ·
    I say 40bucks is good. considering the adapter plate cost more then that. LOL. Since your on a budget and your a fell NorCal brother.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top